niedziela, 3 marca 2013

Skóra i pielęgnacja

Podstawa do utrzymania pięknej skóry jest zdrowy tryb życia. Zdrowie twojej skóry w dużej mierze zależy od właściwej diety. Każdego dnia powinniśmy spożywać 5 porcji świeżych owoców i warzyw. Pamiętajmy o produktach zawierających witaminy: A, C, E. Aktywność fizyczna , sen - te czynniki wpływają korzystnie na stan skóry.
Słońce-powoduje przedwczesne starzenie się skóry, powstawanie zmarszczek oraz utratę elastyczności skóry, palenie tytoniu- przedwczesne starzenie się  skóry ,nikotyna osłabia naczynia krwionośne , prowadzi do niedotlenienia skóry przez co staje się ona poszarzała i  zmęczona , alkohol- napoje alkoholowe czasem wywołują reakcje alergiczne takie jak podrażnienia i wypryski, stres- wahania hormonalne spowodowane stresem są nierzadko przyczyną trądziku i innych problemów ze skórą 


Ja w wieku dorastania tak jak i zapewne nie jedna kobieta miałam problemy z różnymi zmianami skórnymi z którymi walczyłam bezskutecznie poprzez kosmetyki dostępne w drogeriach dopiero wyprawa do dermatologa i 2 letnie leczenie sprawiło ,że pozbyłam się dużego problemu. Teraz moja skóra jest ok oczywiście czasem zdarza się jakaś niespodzianka wraz ze skokami hormonów ,ale to co jest teraz a to co kiedyś to niebo ,a ziemia. 
Jak wygląda moja codzienna pielęgnacja?
*   2-4 razy w tyg( wg potrzeb) używam pilingu do twarzy firmy St. Ives
*   codzinnie (prócz dni gdy używam pilingu) żelu do mycia twarzy VICHY Normaderm
*   rano twarzy nie myję żadnymi żelami ,a jedynie przemywam tonikiem (którego nie ma na zdjęciu)
*   rano i wieczorem używam kremu na zmarszczki(lata lecą) Anti-Wrinkle firmy OLAY

Ale ,ale... gdy tylko zużyję te kremy i żel mam zamiar zacząć stosować OLEJE. Poleciła mi moja siostra która sama je stosuje i zauważyła bardzo dużą różnice stanu skóry przed olejowaniem i po.
Już złożyłam zamówienie(na www.zrobsobiekrem.pl) jak tylko dotrze to pokażę Wam co sobie zamówiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz