sobota, 28 września 2013

Jak dbam o moje pędzle

Witajcie!
Dzisiaj post: Jak dbam o moje pędzle 

Ogólnie to nic szczególnego ani odkrywczego, ale może ktoś nie widział i nie wie jak powinien dbać o swoje pędzle także pokażę Wam sposób w jaki ja dbam o moje pędzle.

 Do oczyszczania pędzli z: podkładu, korektora, bronzera, różu, szminek oraz eyelinera używam mydła (dla dzieci), a do oczyszczania pędzli z resztek cieni używam szamponu do włosów( także dla dzieci). Wiadomo można wszystkie pędzelki myć tylko mydłem bądź tylko szamponem, ale jak dla mnie mydełko perfekcyjnie radzi sobie z zanieczyszczeniami typu podkład idealnie domywa każdy włosek w pędzlach typu skunks i flat top nawet przy najgrubszych, najbardziej zbitych włoskach poradzi sobie z nimi bez żadnych przeszkód po czym pędzel (włosie)będzie dalej wyglądał jak nowy. Szamponu używam do mniejszych zanieczyszczeń.

Oczywiście do oczyszczenia pędzelka potrzeba jest także ciepła woda.
Zapraszam na zdjęcia z etapu mycia pędzelków :)
1. Pędzle namaczam w ciepłej wodzie

2. Maczam pędzel w mydle 
3. Na dłoni rozprowadzam kolistymi delikatnymi ruchami włosia mydło robiąc pianę, aż do całkowitego usunięcia zabrudzenia
4. Opłukuję pędzle w letniej wodzie








Na samym końcu włosie delikatnie osuszam ręcznikiem i układam na komodzie włosiem na zewnątrz aby nie zmieniały kształtu. Do tego celu moża użyć osłonek na pędzle, których jeszcze nie posiadam :)

3 komentarze:

  1. przyda się pościk jak w końcu zainwestuje w pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dbam o swoje pędzle dokładnie tak samo :) tylko ja wszystkie myje w szamponie dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje pędzelki myje już od tygodnia :(( :P

    OdpowiedzUsuń