wtorek, 22 października 2013

Mój kącik kosmetyczny

Hej! 
Chciałyście zobaczyć mój kącik kosmetyczny także zapraszam

Na sam początek idzie pudełko z pierdółkami kolczyki, łańcuszki, spinki, gumki do włosów, kokardki ,a to wszystko w pudełku po butach :) kolczyki ładnie wiszą trzymają się nawet gdy pudełko jest zamknięte. Biżuteria nie jest na widoku także nie kusi małych rączek do zabawy nimi. Zamknięte przypomina nudne nie ciekawe pudełko, ale za to zawartość jest ciekawa


Kolekcja moich zegarków + 2 bransoletki. Mam fioła na punkcie kolorów lubię ubierać się kolorowo dlatego też nie mogło zabraknąć kolorowych zegarków :) Jednak moim ulubionym zegarkiem zdecydowanie jest zegarek który znajduje się na samym środku czyli z białym paskiem najczęściej go noszę :)
środkowa szuflada

Miałam opisywać co w danej szufladzie się znajduje ale to sensu nie ma bo same widzicie :)


Tak wygląda mój kącik ( biurko kupił mi mój mąż w prezencie na początku byłam zła na niego no ale mu wybaczyłam hehe za takie piękne biureczko gniewać się he he )


5 komentarzy:

  1. ja bym się nie pogniewała za takie biurko na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz biurko , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie pogardziłabym ;) gorzej by było z utrzymaniem porządku ;D u Ciebie tak wszytko ładnie poukładane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jak pięknie poukładane; ))) a zegarki uwielbiam
    http://nadlivka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń