środa, 21 maja 2014

W neutralnych kolorach

 Witajcie!
U mnie na blogu dziś makijaż bardziej w neutralnych kolorach
Jakieś święto bo nie maluję się tak gdyż wole kolorowe makijaże :) 
Ostatnio w Boots była promocja 3 rzeczy w cenie 2 wiec się skusiłam na 2 podkłady i właśnie brzoskwiniowy cień Bourjois którego dziś użyłam w makijażu także zapraszam :)
 
Wewnętrzny kącik oka maluję białym matowym cieniem, a załamanie powieki cielistym cieniem
 
Zewnętrzny kącik oka pokrywam cieniem w kolorze kawy 
 
Przyciemniam zewnętrzy kącik oka
 Rozcieram wszystkie cienie
 Wewnętrzną część powieki dolnej i górnej powieki ruchomej maluję brzoskwiniowym cieniem z drobinkami brokatu
 Tuszuję rzęsy


A teraz uciekam na lotnisko i lecę do Polski nie będzie mnie 3 tygodnie :) ale posty raz w tygodniu myślę że się pojawią. Trzymajcie się i do usłyszenia :)

10 komentarzy:

  1. ślicznie! nie wiem, ja to nie mam zdolności, nigdy mi tak ładnie nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej podróży!
    Makijaż jak najbardziej neutralny do podkreślenia naturalnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie makijaże w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki dzienny, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i delikatnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale naturalnie, świetnie Ci w takim looku :)

    OdpowiedzUsuń