wtorek, 22 grudnia 2015

Wish lista

Kolejna Wish lista :)
Stara chciej lista powoli robi się już nie aktualna dlatego trzeba zrobić nową.

Może zacznę od zachcianek nie kosmetycznych:

A więc są to książki kulinarne z przepisami na słodkości. Uwielbiam piec ... ale staram się ograniczać co by nie powiększać rozmiarów, ale od czasu do czasu przynajmniej raz w tygodniu muszę coś upiec. A te książki chodzą za mną od dosyć dawna. One za mną, a ja za nimi ale jeszcze się na żadną nie zdecydowałam... hmmm chyba pora to zmienić... przy najbliższej okazji jak tylko będę w Polsce to przypuszczam, że jedna z tych pozycji znajdzie się w moim koszyku z zakupami.

Książki do kupienia w empiku jakby kogoś zainteresowały linki znajdziecie -> Klik <- pod zdjęciami


 klik




Kolejną moją zachciewają, a raczej to takie moje skryte marzenie które jest do spełnienia, ale jeszcze nie teraz to coś cudownego coś pięknego coś praktycznego i potrzebnego w kuchni, ułatwiającego życie przynajmniej moje... miłośniczki wypieków. 

O czym mówie .... a o tym cacku 
Kitchenaid ! Mikser który posiada wiele innych właściwości prócz ubijania białek czy wyrabiania ciasta drożdżowego. Posiadając odpowiednie końcówki zrobimy sałatkę, zmielimy mięso czy zrobimy makaron. Taki robot kuchenny. Skradł moje serce oraz zachwycił oczy. Niestety cena powala ;/ W sklepach w Anglii kosztuje prawie 500 funtów gdzie za taka kasę kupie sobie dobry telewizor czy lodówkę. W USA jest dużo tańszy. 
Jak już będę miała własną kuchnie to na pewno zagości w niej :)

I przejdźmy do kosmetycznych przyjemności.

Najnowsze pędzle Zoeva, pięknie się prezentują i na pewno pięknie też malują. Trzeba wziąć poprawkę że pędzle to tylko narzędzia w naszych dłoniach i jeśli nie mamy predyspozycji do tego to nie zmalujemy nie wiadomo jak pięknego makijażu ale pamiętajcie ... praktyka czyni mistrza :)

 

I zestaw pędzli Zoeva piękny bamboo. Jestem ciekawa czy różni się od swoich braci :)

Do tego na mojej chciej liście zagości bronzer Hoola z Benefit. Szukam bronzera idealnego, który nie będzie "mnie zapychał" bo jakoś ostatnio posiadane przeze mnie bronzery to robią ;/



1 komentarz:

  1. Próbowałaś może bronzer z the balm bahama mama :) dla mnie jest to ideał :)

    OdpowiedzUsuń