czwartek, 7 listopada 2013

Czarodziejka z księżyca

Kolejny tydzień projektu u Malwiny
Temat: Czarodziejki z księżyca 
I tak oto wygląda mój makijaż 
przy czym chciałam Wam powiedzieć, że dzisiejszy makijaż to przykład złych ustawień w aparacie 




 a te zdjecia przedstawiają makijaż po całym dniu chodzenia w nim. Dopiero po powrocie z miasta wrzuciłam zdjecia na kompa i patrze co za kicha złe ustawienia i kolor nie ten od razu;/ no to hop wzielam aparat i zmieniłam ustawienia makijaż już nie wyglądał tak dobrze jak na początku ale chyba nie jest źle ... za każdym razem staram się sprawdzać ustawienia ale tak to jest jak ktoś pogania bo trzeba wychodzić. No nic trudno. 




6 komentarzy:

  1. Mi się Podoba wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Cb śliczna czarodziejka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie podoba :) jestem fanką SM ;)
    i chyba kiedys tez spróbuję zrobić cos w tej tematyce - mam teraz inspirację na pierwszy "inspirowany" makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak mnie to cieszy. Czekam z niecierpliwością na Twoja interpretacje koniecznie daj znac !

      Usuń
  4. Oh jako dziecko ueiwlebialam ogladac Bunny i jej przygody :)

    OdpowiedzUsuń