wtorek, 19 listopada 2013

Wizyta siostry

Witajcie!
Ostatnio odwiedziła mnie moja siostra także troszkę ją wykorzystałam i ją zmalowałam, szczerze -więcej przydałoby mi się chętnych na których mogłabym sobie ćwiczyć. Ktoś chętny? ;p
Powiekę oczywiście pokryłam bazą pod cienie
wewnętrzny część ruchomej powieki pomalowałam na złoto w jasnym odcieniu
zewnętrzny kącik oka pokryłam różem 
załamanie powieki zaznaczyłam cielistym cienie
dolną powiekę pokryłam fioletowym cieniem
w wewnętrznym kąciku oka nałożyłam złoty pyłek
linięwodną pomalowałam białą kredką 
żelowym eyelinerem narysowałam kreskę którą roztarłam fioletowym cieniem 
wytuszowałam rzęsy
i tak oto prezentuje się całość

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny makijaż :) piękne kreski. Idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd jesteś? ja tam lubię jak ktoś mnie mizia po twarzy ;) choć zdecydowanie nie ma kto mnie malować i muszę robić to sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, szkoda tylko ze zdjęć tak mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, ten fiolecik w kresce jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, prosty i efektowny! :)

    Przy okazji zapraszam do mnie, trwa konkurs, może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem chętna jeśli będziesz gdzieś w woj. Lubelskim to zapraszam ;P piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń