poniedziałek, 21 lipca 2014

Kolorowy wykonany paletką Sleek-Glory

Witajcie!
Dzisiaj "dorwałam" paletke Sleek- Glory i stworzyłam taki oto kolorowy makija- pięknie podkreślający brązową tęczówkę oka.
Na oczach mam soczewki Hera od www.optiva.pl które zakupić możecie tutaj-> soczewki HERA

Jeżeli chcecie zobaczyć jak wykonałam ten makijaż to zapraszam na dalszą część postu:
Od wewnętrznego kącika do połowy powieki nakłądam żółty cień który rozcieram w załamaniu powieki
Bordowym cieniem rozcieram obszar ponad załamaniem powieki w zewnetrznej częsci powieki
Zewnętrzny kącik maluję cieniem w odcieniu cegły i rozcieram go na środku powieki, płatkiem kosmetycznym oczyszczam zewnetrzną okolice oka
Dolną powieką maluję zielenią i trzema odcieniami niebieskiego
Żelowym eyelinerem rysuję kreskę
Tuszuję rzęsy
Kreskę przedłużam trukusowym eyelinerem
Doklejam połówkę rzęs Ardell


znajdziecie mnie również na facebook'u i instagramie zapraszam do odwiedzenia mnie tam :)




https://www.facebook.com/Gwiazdeczka1?ref_type=bookmark


http://instagram.com/makeupbygwiazdeczka1
Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba 
Pozdrawiam i do następnego ! 
:*

7 komentarzy: