czwartek, 17 lipca 2014

Moja nowa chciej-lista

Witajcie!
Dzisiaj makijażu nie będzie!
ale za to przedstawiam Wam moją nową chciej- liste. Poprzednia w 90% została zrealizowana także powstała nowa, bo jak to z kobietami bywa ciągle im mało ;) :P  
 Nowa paletka Sleek- Rio Rio <3Jak wiecie lub można zauważyć jestem wielką wielbicielka marki Sleek zwłaszcza cieni do powiek palet mam już hmmm myślę że około 25 ( muszę policzyć;)) Ta będzie następna w kolekcji! Kolorowa taka jakie uwielbiam ahhh już nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje ręce.
Buty .... buty... buty .... i jeszcze raz buty!
Zakochałam się w neonowych kolorach, a te buty wyglądają rewelacyjnie !
wzdycham do nich już dłuższy czas i na pewno kiedyś będą moje
(jak rozbiję skarbonkę ;) )


 Gąbeczka Beauty blender. Od dłuższego czasu przymierzam się do niej z zamiarem jej kupna i tak sobie myślę że niedługo wypada mi kolejna rocznica ślubu to może coś nabąknę mężowi jakby nie miał pomysłu na prezent :D a co. Jestem zdania że lepiej zapytać się kogoś co mu kupić niż kupować coś co tej osobie się nie spodoba bądź nie będzie tego używał :) 
 kubeczek menstruacyjny- mam już jeden ale chce mieć jeszcze jeden na wypróbowanie który lepszy ;)(ahhh te kobiety)

 pędzle Zoeva <3 czyż nie są cudowne?? Na te pędzelki przypuszczam że poczekam sobie trochę pewnie do moich urodzin ale myśle że warto. Z racji iż jestem maniaczką pędzlową muszę je mieć!
gąbeczka Real Techniques- kolejne a'la jajo do wypróbowania ciekawa jestem jej konsystencji, miekkości i w ogóle jak się sprawuje. Ostatnio zakupiłam sobie inne czarne jajo z ebaya z którego jestem o dziwo bardzo zadowolona, dlatego chce porównać je z tym jajeczkiem i z jajeczkiem z Beauty Blendera. Jestem ciekawa które wygra... które będzie lepsze?
 
rozświetlacz The Balm - Mary-Lou Manizer bądź rozświetlacz z makeup Revolution. Szczerze to bardziej bym się cieszyła z rozświetlacza z Revolution ... ale narazie nie ma go nigdzie, wszystkie wykupione. Chyba że ktoś ma namiary na sklepy najlepiej internetowe w UK które jeszcze mają go na stanie to byłabym bardzo wdzięczna !
 I na koniec piękny mieniący się na niebiesko-zielono pigment Sugarpill- Lumi na którego "choruje" już bardzo długo i na pewno kiedyś będzie mój.
Oto moja chciej lista. Jak macie swoje chciej listy to podajcie linka z przyjemnością pooglądam i poczytam i może wtedy moja chciej lista się powiększy

Pozdrawiam serdecznie i do jutra

A jutro makijaż na randkę :)

2 komentarze:

  1. Pedzle zoeva i ja chce miec., sleeka tez lubie ale ostanio mnie te paletki nei zachwycaja akubek menstruacyjny...mysle ze to so strasznego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie takie straszne ;) póki nie spróbujesz to nie będziesz wiedzieć jak jest. ja polecam fajna sprawa

      Usuń