środa, 5 listopada 2014

Czerń z fioletem tutorial na youtube

Witajcie!

Ostatnio przez ponad 2 tygodnie byłam w Polsce. Miałam być tylko 10 dni, ale byłam 17 gdyż samolot niestety nie wylądował w Rzeszowie z powodu dużej mgły więc przebukowaliśmy bilety na tydzień później, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wpadła do mnie koleżanka ze studiów wraz z aparatem i nagrałyśmy makijaż. Niestety  aparat pozjadał kolory, ale myślę że można film oglądnąć.
W krótce nagram film z zakupami które zrobiłam będąc w Polsce. Jeżeli chcecie zobaczyć film o specjalnej tematyce bądź zobaczyć tutorial makijażju który Wam się podoba piszcie to coś wykombinuję.
A teraz zapraszam na film 

https://www.youtube.com/watch?v=q-v8kU8wxDE&feature=youtu.be
   
 Pozdrawiam i do następnego !

3 komentarze: