poniedziałek, 17 listopada 2014

Inglot & TopShop

 Witajcie !
Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka moich perełek, które wpadły mi do kuferka, które od pierwszego zobaczenia zostały moimi ulubionymi cieniami czy pigmentami.
 Na pierwszy ogień idą 3 piękne mieniące się - wypiekane cienie z serii chameleon glow zakupione w TopShop
cena: 9 GBP
U-turn - to piękny złoty cień mieniący się na zielono 
Wax & Wane- to bordowy cień mieniący się na niebiesko 
Shuffle the cards- to pomarańczowy cień mieniący się na różowo 
ale wszystko zależy pod jakim kątem patrzymy na cień i w jakim świetle idealny kameleon także nazwa serii całkowicie zgadza się z efektem końcowym.
Całe szczęście dla osób mieszkających w Polsce i nie mających dostępu do TopShop są zamienniki cienii z Topshop, a znajdziecie je w Inglocie
 Cienie do powiek kameleon z Inglota: 84,82,84,85
Grubo "mielone" cienie mieniące się na różne kolory w zależności od światła, bazy

 Co mogę powiedziec o tych cieniach?
Są cudowne!! Wyglądają jak grubo zmielony brokat. Po roztarciu w palcach nabierająkonsystencji cienia. Pięknie się mienią różnymi kolorami i bosko wyglądają na powiece.
Idealne na makijaże imprezowe, sylwestrowe itp
86-bordo mieniące sięna różowo
82- bordo mieniący sięna pomarańczowo
84- brąz mieniący się na zielono
85- bordo mieniące się na niebiesko
a teraz przedstawie Wam moją skromną kolekcję pigmentów z Inglota

65- piękny róż mieniący się na złoto
71- bordo/ fiolet mieniacy się na niebiesko/zielono
171- matowy róż
20- satynowy fiolet 
39- jasny róż- satyna
63- oliwka satynowa
198- zieleń z drobinkami jakby złota

Mój ulubieniec
Eyeliner Inglot - 77
Niby żelowy mi przypomina bardziej konsystencją krem.
Ale jest super trwały nie schodzi z lini wodnej!! polecam serdecznie!

I tak oto prezentuje się moja skromna jeszcze kolekcja 
zapraszam na film na Youtube



13 komentarzy:

  1. Sporo tego masz Piękne są wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze 3 mnie zachwyciły, idealne do wykończenia makijażu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej spodobał mi się U-turn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te s topShop <3 zakochałam się, też chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cienie z top shop cudowne są i Inglot również <3 już chyba wiem jakie kolejne pigmenty mogę zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie taka skromna :)65 jest śliczny, a top shop to w ogóle przebija Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie od ponad tygodnia czatuję na Twoim blogu bez zostawiania jakichkolwiek śladów swojej obecności.Trafiłam tutaj zupełnie przypadkiem przeglądając recenzje jakiejś paletki cieni.Mam już dziecko,nigdy się nie malowałam i właśnie niedawno coś mnie natchnęło,że nadszedł mój czas i to jest moja chwila żeby wejść w makijaż.Obecnie jestem na etapie "kompletowania" wszystkich kosmetyków,które wg blogerek są najlepsze.Kiedy już będę obyta z podstawami makijażu zamierzam uczyć się od Ciebie technik i w ogóle stylu jakim wykonujesz makijaż oczu.Bardzo rzadko zdarza mi się,że jakiś blog na prawdę mi się podoba i z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że Twój się do nich zalicza.Jedyne co mi się nie podoba,ale mogę z tym żyć,to wykorzystywanie do niektórych makijaży soczewek.Jesteś genialna w tym co robisz i błagam niech Twój blog nigdy nie umrze śmiercią naturalną bo takie sieroty makijażowe jak ja już zawsze zostaną maszkarami z sińcami pod oczami.Jeżeli przeczytałaś mój długi wywód to dziękuję,a jeśli zdążyłaś zasnąć to "Dobranoc";D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh aż sie wzruszyłam naprawde jest to bardzo miły komentarz! Jesteś pierwszą osobą która napisała mi tak długi i przemiły komentarz. Cieszę się bardzo że jednak ktoś tutaj zagląda i inspiruję się moimi makijazami. Co do makijaży z soczewkami - soczewki byly wykorzystane dla osób które maja dany kolor oczu i chciałby zobaczyć jak makijaz wygląda na dalej tęczówce oka. Aktualnie soczewek nie używam. Nie wiem kim jesteś ale sprawiłaś że uśmiech nie schodzi mi z twarzy i z tym uśmiechem będę zasypiać. Dziękuję Ci bardzo za ten komentarz który dał mi wiary w to co robie że komuś może to się przydać. Dziekuję jeszcze raz :)

      Usuń
  8. te z błyskiem holograficznym mam 2, czy 3 są specyficzne i trzeba lubieć, ale przydają się w akcencie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Gdzie w Polsce (Wrocław) można kupić te cienie do powiek TOPSHOP CHAMELEON GLOW EYESHADOW? mój adres na odpowiedź: aymmihaylovih300@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej czy moze chciałabyś odsprzedać cien shuffle the cards ??? Odpisz na meila : nattoczylowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń