niedziela, 10 lipca 2016

Lakier do ust który po ściągnięciu jest matowy Bornprettymua

Witajcie!

Dziś poznacie lakier do ust który po wyschnięciu ściąga się i zostaje kolor na ustach.

http://www.bornprettystore.com/tear-liquid-gloss-long-lasting-moisturizing-stick-colors-p-23621.html

Tak oto prezentuje się:

A co o nim mogę powiedzieć?

*lakiero-błyszczyk mieści się w małej buteleczce
*ma piękny intensywny kolor w zależności do wyboru 5 odcieni mój to nr 4
*po otwarciu czuć alkohol
*aplikator który jest dołączony do tego "lakieru" jest mało precyzyjny dlatego trzeba poświęcić więcej czasu na idealna aplikacje na usta
*czas oczekiwania na wyschnięcie preparatu to 5-10 min, choć znalazłam film w którym dziewczyna mówi o 20 minutach jak dla mnie jest to za długi czas i te 5-10 minut w zupełności wystarczy
*ust nie należy ściskać ani dotykać dolną i górną wargę
*gdy nas lakier wyschnie ściągamy go
*kolor na ustach jest delikatny, matowy
*kolor utrzymuje się bardzo długo nawet pijąc i jedząc jest to minimum 6 godzin
*cena $1,99

Dlaczego wybrałam akurat ten produkt. Jakiś czas temu siostra podesłała mi filmik jak dziewczyna nakłada na usta jakby błyszczyk a następnie po jakimś czasie ściąga go a na jej ustach pozostaje delikatny odcień czerwieni. Jak tylko zobaczyłam że jest on w ofercie stwierdziłam że ja też chce wypróbować taki produkt bo to fajny bajer i powiem Wam że jestem mega zadowolona. Fajna kosmetyczna zabawka która nie brudzi wszystkiego dookoła jak niektóre szminki i utrzymuję się długo. Gdy mam ochotę nakładam bezbarwny błyszczyk i już inaczej wygląda.

Na facebooku instagramie i snaphacie(24h) możecie znaleźć filmik jak to wygląda.



Pozdrawiam i do następnego!

1 komentarz: