czwartek, 7 lipca 2016

Piękna matowa szminka od Born pretty

Jak wiecie teraz intensywnie testuje rzeczy, które przyszły mi od Born pretty mua.





Dlatego dziś przychodzę do Was z moim odkryciem.
Szminka rewelacja!!!
Pierwszy raz spotykam się z czysto matowa szminą to jest mat na macie matem pogania! ;)
Szminka matowa od początku do końca. Naprawdę gdy tylko zaczełam się nią malować miałam zaskoczenie wypisane na twarzy i mówiłam sobie w duchu "mój ulubieniec"!
http://www.bornprettystore.com/matte-velvet-stick-matte-gloss-best-stick-long-lasting-stick-p-23838.html

Ogólnie jestem przyzwyczajona do szminek które na początku są satynowe albo błyszczące i dopiero po jakimś czasie zasychają na mat, ale nie tym razem tym razem w moje rece wpadła szminka która jest matowa od samego poczatku czym mnie zachwyciła.

Co o szmince mogę powiedzieć

- piękny czysty mat
- jest długotrwała
- do wyboru piękne kolory mój kolorek to 24
- można stopniować odcień szminki jeśli chcemy słabszy efekt delikanie muskamy nią usta, gdy chcemy mocniejszy efekt mocniej naciskamy.
- niska cena w porównaniu do jakości $2,99

A oto jak prezentuje się szminka na ustach
Pozdrawiam i do następnego

1 komentarz: