środa, 25 czerwca 2014

Graficzny

Witajcie!
Dziś  makijaż bardziej graficzny z krwistą czerwienią na ustach. Muszę przyznać że wychodząc w takim makijażu zwłaszcza o usta mi chodzi ... zwracałam uwagę 90% osób mijanych na drodze.

Głęboki odcień zieleni na moich oczach to soczewki HERA od www.optiva.pl kupić możecie je tutaj -> soczewki Hera 

W załamaniu powieki roztarłam matowy cielisty cień
Zewnętrzny kącik oka pokryłam matowym brązowym cieniem
Wewnętrzny kącik i środek powieki pokrywam różowym cieniem Gosh 
Dolną powiekę maluję turkusowym cieniem po wewnętrznej stronie matowym cieniem a zewnętrznej perłowym
Żelowym czarnym eyelinerem narysowałam kreskę
A niebieskim eyelinerem dorysowałam kolejne kreski jak widać na zdjeciach
Wytuszowałam rzęsy przy czym górne rzęsy wytuszowałam niebieskim tuszem 






5 komentarzy:

  1. A ja muszę powiedzieć, że masz piękny kształt ust! I ten kolor na nich wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jak zwykle imponujący i cudownie wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, ten kolor świetnie wygląda na Twoich ustach. Kolory z makijażu oka ciekawie komponują się z kolorami soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  4. no piekna piekna, makijaz perfecto i te oczka <3

    OdpowiedzUsuń