sobota, 21 czerwca 2014

Metamorfoza Anety

Witajcie!
Dzisiaj chcę Was zaprosić na metamorfoze mojej siostry. Aneta przyjechała do mnie w odwiedziny więc ją troszkę wykorzystałam i zrobiłam jej metamorfoze. Makijaż imprezowy podkreślający niebieską tęczówkę oka z brokatową kreską oraz rozświetlonym kącikiem wewnętrznym oka:)



 Kosmetyki użyte do makijażu:
podkład Bourjois
bronzer- Lovely
rozświetlacz- Avon
Cienie Inglot:
pomarańcz-84
czerwień-607
brąz-465
fiolet-491
zieleń-137
brokat Inglot: 51, 52
żelowy eyeliner Rimmel 
tusz do rzęs: Astor Seduction Codes


7 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż i piękna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metamorfoza! Ale sis chyba ciutke starsza od Ciebie? Choć macie podobne gesty,widzę po fotkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz swój styl w malowaniu :-) świetna metamorfoza ;-) ja też sądzę, że siostra starsza ;-)

    OdpowiedzUsuń