niedziela, 29 czerwca 2014

Wieczorowy

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z makijażem na impreze.
Makijaż robiłam już wieczorem i niestety mój aparat nie chciał współpracować.
Robiąc kroki do tego makijażu na aparacie było wszystko ładnie i pięknie do czasu wrzucenia zdjęć na kompa gdzie wyszło że 90% jest rozmazanych i niestety kroki nie pojawią się w poście. Szczerze powiedziawszy na niektórych zdjęciach nawet fajnie wyszedł ten efekt rozmazania, ale niektóre zdjecia całkowicie zdyskwalifokował do pokazania na blogu. Także mam nadzieję że się nie wystarszycie :)
Makijaż wykonałam w dwóch wersjach z ustami w kolorze nude oraz czerwieni.... tylko tutaj znów problem oświetlenia z racji iż nie posiadam lampy ring kolory wyszły różnie zresztą same zobaczycie zdjęcia robiłam w 2 różnych pomieszczeniach z innym uświetleniem także widać tę różnicę.

Głęboki odcień zieleni na moich oczach to soczewki HERA od www.optiva.pl kupić możecie je tutaj -> soczewki Hera 
 

Postaram się opisać Wam kroki do wykoannia tego makijażu:
1. Naklejam taśmę od zewnętrznego kącika oka do 0,5cm od końca brwi
2. Żelowym eyelinerem zagęszczam zewnętrzną linie rzęs nakstępnie rozcieram eyeliner
3. Żelowy eyelinere gruntuję czarnym cieniem rozcierając granice w załamaniu powieki
4. Granice ciemnego cienia rozcieram cielistym cieniem
5. Od wewnętrzego kącika oka do połowy powieki wyklepuję fioletowy cień 
6. W załamaniu powieki rozcieram matowy różowy cień
7. Dolną powiekę i linię wodną także maluję czarny eyelinerem odrazu rozcieram eyeliner 
8. Na środek powieki ruchomej nakładam różowy pyłek, a w wewnętrznym kąciku pyłek mieniący się na niebiesko
9. Od wewnętrznego kącika oka do środka powieki nakładam turkusowy cień rozcierając go na środku powieki 
10. Żelowym eyelinerem rysuję kreskę 
11. Tuszuję rzesy i doklejam sztuczne rzęsy



I tutaj na tym zdjęciu widać rozmazanie ;/ chciałąm pokazać zdjęcia z lepszego widoku ale niestety blogspot robi mi czarne plamy na oczach nie wiem czego tak sie dzieje. Może Wy wiecie? i mi powicie :)


Tutaj też chciałabym Wam pokazać zdjęcia z otwartymi oczami ale niestety znów blogspot zrobił mi psikusa i porobił czarne plamy na źrenicach ;/

Pozdrawiam Was serdecznie !!

5 komentarzy:

  1. Ty wiesz ze ten makijaz to The Best od makeup !!!!!!!!!!!! !!!! rewelacja aa co to za niebieski pylek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudownie-zaszalałas chyba najpiękniejszy makijaz jaki zrobiłas :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, napatrzeć się nie można ;)

    OdpowiedzUsuń