piątek, 22 sierpnia 2014

Fiolety z arabian nights

Witajcie!
 Tym razem zapraszam Was na makijaż w fioletach z kolorową dolną powieką. Makijaż w całości wykonałam paletką Arabian nights Sleek
Na oczach mam soczewki Hera od www.optiva.pl które zakupić możecie tutaj-> soczewki HERA 
Makijaż prezentuje się tak:

Jeżeli chceci zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam na dalszą część postu :
Załamanie powieki maluję jasnym fioletem
Na wewnętrzną część powieki ruchomej nakładam fiolet z drobinkami
A zewnętrzny kącik przyciemniam matowym fioletem
Na środek powieki ruchomej nakłdam delikatnie brązowy perłowy cień dolną powiekę maluję niebieskim cieniem, zielonym i ciemnym fioletem, a linię wodną maluję niebieską kredką


Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne rzesy ( tym razem testowałam rzęsy z chin na sznurku szału nie ma więc nie polecam ;))






Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba 
Pozdrawiam i do następnego

1 komentarz: