środa, 6 sierpnia 2014

W różu z paletą rio rio

Witajcie!
Dzisiaj poraz kolejny makijaz wykonany paletką Sleek- rio rio tym rezem wykorzystałam róże, a dolną powiekę zrobiłam kolorową jak to ja :)

Na oczach mam soczewki Hera od www.optiva.pl które zakupić możecie tutaj-> soczewki HERA
 
Obszar ponad załamaniem powieki maluję matowym jasnym różem
 Wewnetrzny kącik ruchomej powieki maluję matowym jasnym różem
 Środek powieki pokrywam pomarańczą



 Zewnętrzny kącik oka maluję ciemnym matowym różem
 Dolną powiekę maluję nibieskim, różowym perłowym cieniem oraz kremowym perłowy cieniem, wewnętrzny kącik maluję żółtym cieniem
 Na środek powieki ruchomej nakładam pyłek mieniący się na różowo Inglot 52
 Żelowym eyelinerem rysuję kreskę a pyłkiem zaznaczam wewnętrzną część kreski i zewnętrzną
 Tuszuję rzęsy




Możecie mnie znaleźć na facebooku i instagramie
https://www.facebook.com/Gwiazdeczka1?ref_type=bookmark

Mam nadzieję że makijaż Wam się podobał 
Pozdrawiam i do następnego !

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż ! Marzy mi się ta paletka ale u nas jej nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawałam ostatnio informacje na fanpage ze jedna z dziewczyn poprosiła mnie o jej zakup i pytałam czy jest więcej chętnych ale wysyłka początkiem września

      Usuń