środa, 13 sierpnia 2014

Makijaż wampira :)

Witajcie!

Korzystając z okazji iż mam brązowe soczewki od www.optiva.pl, które zakupić możecie tutaj-> soczewki HERA

Kojarzą mi się one z wampirami ze zmierzchu. Więc postanowiłam zrobić taki wampirzy makijaż na który Was zapraszam:)  

 
Całość prezentuje się tak
 
Jeżeli chcecie zobaczyć jak wykonałam ten makijaż to zapraszam dalej 
 Czarną kredką zaznaczam dolną i górną linię rzęs
 Brązowym matowym cieniem rozcieram kredkę
 Obszar ponad załamaniem powieki maluję cielistym matowym cieniem
 Ruchomą powiekę maluję brązowym cieniem z drobinkami brokatu
 Linię wodną maluję czerwoną kredką
 Czerwonym matowym cieniem maluję dolną i górną powiekę od wewnerznego kącika oka
 Zewnętrzny kącik oka przyciemniam czarnym matowym cieniem
 W wewnętrznym kąciku oka nakładam czerwony pigment, tuszuję rzęsy

 Doklejam sztuczne rzęsy i rysuję kreskę( na którą zdecydowałam się na samym końcu bo coś mi jednak brakowało )










 
Możecie mnie znaleźć na facebooku i instagramie 
https://www.facebook.com/Gwiazdeczka1?ref_type=bookmark

http://instagram.com/makeupbygwiazdeczka1# 
Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba
Pozdrawiam i do następnego 

11 komentarzy:

  1. Piękna wampirzyca z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy pomalowałabym nieco inaczej ale usta wymiatają - piękne ombre! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! spokojnie by Cię wzięli do każdego filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie Ci to wyszło :) i tak w ogóle to masz ładną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie co do włosów to one żyją własnym życiem szczerze to ich nawet nie czeszę:D tylko czasami hehe

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. szczerze Ci powiem że nie mogę się napatrzeć na nie :D

      Usuń
  6. Woow extra :) usta świetne zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń