czwartek, 4 września 2014

Mój dzienny makijaż

 Witajcie!
Dziś zapraszam Was na makijaż ... który noszę coraz częściej gdy nie mam zbytnio czasu na "zabawy". Wykonanie całego makijażu zajmuje mi 10-15 min i jest bajecznie prosty.
Przyznam się że często bawie się kolorem na dolnej powiece bądź zostawiam ją w naturalnym kolorze dziś jednak padło na fiolet który świetnie podkreśla moją tęczówkę oka :)
 Jak go wykonałam?
-na powiekę ruchomą nakładam baze pod cienie
- załamanie powieki maluję cielistym cieniem
-matowym brązem w odcieniu capuccino maluję zewnętrzny kącik oka 
-od wewnętrznego kącika do połowy powieki maluję przygaszonym złotem 
-dolną powiekę maluję fioletową kredką, a później fioletowym cieniem 
-żelowym eyelinerem rysuję kreskę którą gruntuje czarnym cieniem
-wewnętrzny kącik oka maluję jasnym różem
-tuszuję rzesy


Pozdrawiam i uciekam uczyć się
A Was zapraszam na rozdanie post niżej :)

8 komentarzy:

  1. Piękny, dolna powieka mi się bardzo podoba, dodaje tego 'czegoś' :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. I ładnemu we wszystkim ładnie. Krecha boska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam małe pytanko, kiedyś podawałaś link do sklepu z soczewkami. Czy w opakowaniu są 2 soczewki tylko na prawe oko? I trzeba dokupić drugie opak. z soczewkami na lewe oko?
    Kupuję po raz pierwszy do sesji makijażowej i nie wiem o co chodzi za bardzo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak podwalam do www.optiva.pl jak kupujesz soczewki to one sa na lewe i prawe oko :) wszystko w jednym opakowaniu :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Oczywiście od razu zamówiłam, bo wyglądają obłędnie :D

      Usuń