poniedziałek, 15 września 2014

Turkus z fioletem

Witajcie!
 Przychodzę do Was dzisiaj w przerwie między nauką, która jak na razie średnio mi idzie. Egzamin w piątek, a ja bardzo mozolnie zabieram sie za naukę ... jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę ;/ nie lubię tego ale to praktykuję ahhh studenci :)

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem w moim ukochanym fiolecie oraz turkusie.

Makijaż prezentuje się tak:


A jeżeli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam na dalszą część postu :
 Całą powiekę ruchomą pokrywam baza pod cienie następnie matowym cielistym cieniem inglot 330 maluję obszar ponad załamaniem powieki 
 W załamaniu powieki rozcieram brązowy matowy cień
 Na ruchomą powiekę nakładam jeszcze raz bazę pod cienie
 Na bazę wklepuję turkusowy pigment MAC rozcierając granice cieni w załamaniu powieki
 Linię wodną pokrywam czarną kredką

 Dolną powiekę pokrywam fioletem z MUA 
Na wewnętrzną część powieki ruchomej wklepuje cień mieniący się na zielono-złoto -TOPSHOP-chameleon  a na dolną powiekę od wewnetrznego kącika nakładam fioletowy pyłek Inglot 52 wraz z płynem Duraline

 Żelowym eyelinierem rysuję kreskę którą rozcieram matowym brązowym cieniem

 Tuszuję rzęsy
 Doklejam pasek sztucznych rzęs






Pozdrawiam Was i do następnego :) 
aa i zachęcam Was do śledzenia mnie na instagramie tam pojawiają się makijaże z wyprzedzeniem więc możecie być na bieżąco :) 


http://instagram.com/makeupbygwiazdeczka1#
Na facebooku też mnie znajdziecie
https://www.facebook.com/Gwiazdeczka1?ref_type=bookmark





8 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ! masz w nim super duże oczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pięknie! I wydaje się być łatwy do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że makijaż meeegaaa, to jeszcze te rzęsy robią szał! :D
    Też uwielbiam takie mocne kolory, ale mam zbyt gówniany aparat, który tak pięknie nie oddaję moich malunków, dlatego ich nie wrzucam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szczerze powiem jak miałam stary aparat zwykłą cyfrówkę też miałam ten problem zmiana aparatu duzo zrobiła :)

      Usuń