niedziela, 21 września 2014

Niebieski pyłek

Witam!
  Przychodzę dziś do Was z pięknym mieniącym się makijażem. Ohhh sama nie mogę się napatrzeć bo jest cudowny i bardzo szkoda będzie mi go zmyć :) 
Makijaż prezentuje się tak:
 Jeżeli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam na dalszą część postu:
 Powiekę ruchomą pokrywam cieniem w kremie
 Obszar ponad załamaniem powieki maluję cielistym matowym cieniem
 Załamanie powieki zaznaczam granatowym cieniem Inglot
 Granice cieni rozcieram pomarańczem oraz cielistym cieniem
 Na całą powiekę ruchomą nakłądam niebieski pyłek Inglot 51
 Zewnętrzny kącik oka maluję fioletem
 Dolną powiekę maluję białą kredką wraz z linią wodną następnie nakładam na nią fioletowy cień troszkę przyciemniając linię rzęs
 Wewnętrzny kącik oka oraz górną i dolną powiekę zaznaczam zielono-złotym cieniem - Top shop
 Żelowym eyelinerem rysuję kreskę
Tuszuję rzęsy



Pamiętajcie że możecie mnie także znaleźć na instagramie i Facebooku zapraszam serdecznie 


 A tutaj zdjęcie z lampą troszkę prześwietone :)
Kosmetyki które użyłam do wykonania tego makijażu:
podkład i korektor: Colletion 2000
rozświetlacz: Bobbi brown
bronzer: Lovely 
tusz do rzęs: Smash box
biała kredka: Rimmel
żelowy eyeliner: Rimmel
niebieski cień w kremie: Maybelline Color tattoo
fioletowy cień: MUA
niebieski i fioletowy pyłek: Inglot 51,52
zielono-złoty cień: Top Shop
błyszczyk do ust: Sleek
cienie do powiek: Inglot 330,
Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba
Pozdrawiam i do następnego 

8 komentarzy:

  1. Przepiękne kreseczki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia !! Widać że dobrze operujesz pędzlem! super prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś skromna .... :) "Ohhh sama nie mogę się napatrzeć bo jest cudowny i bardzo szkoda będzie mi go zmyć :)"
    Ale trzeba Ci to przyznać! Jest fenomenalny i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jak zawsze. Cudnie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pyłek z Inglota to jakieś cudo jest :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze taki drogi ale zamiennik z Vipery o polowe tanszy :)

      Usuń