niedziela, 16 lutego 2014

Kolorowy

Witam!
Dziś przedstawiam Wam makijaż jaki wykonałam cieniami Glazel-wieżyczkami. 
Makijaż już chwilę temu pojawił się na facebooku teraz przyszła kolej na bloga. Od razu uprzedzam-  gdy wykonywałam ten makijaż pogody rewelacyjnej nie było i mój aparat szalał, dlatego zdjęcia są jakie są niestety aparat nie chciał pokazać prawdziwych kolorów makijażu ich intensywności, ale to może kiedyś się zmieni jak zakupie dobrą lampę to i zdjęcia będą dużo lepsze 
 1. Jako baza posłuży nam biała kredką NYX jumbo pensil w kolorze milk
2. Od wewnętrznego kącika do połowy powieki nakładam różowy cień
3. Na drugą część powieki nakładam fiolet
4. Zewnętrzny kącik zaznaczam czernią
5. Czerń rozcieram z dodatkiem niebieskiego cienia
6. Dolną powiekę maluję fioletem, zielenią i żółcią
7. Wewnętrzny kącik oka zaznaczam białym pyłkiem mieniącym się na zielono, rysuję kreskę żelowym eyelinerem
8. Kreskę gruntuje ciemnym cieniem i dookoła niej rysuję kolejną kreskę niebieskim eyelinerem
 
9. Tuszuję rzęsy,a wewnętrzny kącik oka maluję cieniem mieniącym się na zielono. Następnie na całą twarz nakładam podkład, a twarz konturuje i maluję usta 

Niestety przy kiepskim oświetleniu nie otrzymałam pożądanego zdjęcia z którego w 100% byłabym zadowolona więc muszę się pocieszyć tylko tymi :)
Tutaj mój przesympatyczny kolega bawił się moimi zdjęciami w programie dlatego też na jednym zdjęciu kolor tęczówki oka jest taki jaki mam,a na drugim mam niebieskie oczy. 
Szczerze powiedziawszy wole siebie w niebieskim kolorze oczu aczkolwiek takiego nie posiadam niestety :( buuuu
Pozdrawiam serdecznie i do następnego! :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje makijaże, są świetne. Wiem pewnie się powtarzam ale za każdym razem zaskakujesz i bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie lato na Twoich oczach;) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje kolorowe makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorowy Uwielbiam takie... Zdjęcia profilowe... Prawy profil masz ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cień w wewnętrznym kąciku podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi najbardziej podoba się ta podwójna kreska :)

    OdpowiedzUsuń