piątek, 7 lutego 2014

Makijaż wykonany wieżyczką glazel

Witajcie!
Dziś zapraszam Was na post w większości zdjęciowy o jednej z czterech wieżyczek Glazel.

 Więc zapraszam dalej
 Sypkie cienie Glazel- Jak widać mają piękne intensywne kolory są bardzo dobrze napigmentowane i cudownie się błyszczą! A ja uwielbiam wszystko co się błyszczy dlatego musiałam stać się ich posiadaczką -większą i obszerniejszą recenzję zrobię gdy opublikuję makijaże z użyciem każdej z wieżyczek także wszystko w swoim czasie :)
 Moimi ulubionymi cieniami z tej wieżyczki jest fioletowo-bordowy i niebieski cień mieniący się na złoto.
 

A teraz makijaż -tak prezentuje się w całości jeżeli chcecie zobaczyć jak go wykonałam krok po kroku to zapraszam na dalszą część postu.
 
Fioletowym cieniem zaznaczam zewnętrzną część powieki
 Czerwień nakładam zaraz przed fioletem
 
Pomarańczowo-czerwony cień aplikuję na środek powieki ruchomej
 
Wewnętrzną część powieki brązem wpadającym w czerwień
 
Dolną powiekę maluję niebieskim i fioletowym cieniem mieniącym się na złoto oraz różem, a wewnętrzny kącik oka maluję najjaśniejszym cieniem z wieżyczki
 
Cienie rozcieram cielistym matowym cieniem, żelowym eyelinerem rysuję grubą kreskę, linię wodną maluje białą kredką i tuszuję rzęsy
 

DZIĘKUJĘ
                        za uwagę i zapraszam na następny post :)                           

9 komentarzy:

  1. Pięknie jak zwykle, kolorowo - uwielbiam! U mnie kiepsko z różami, muszę się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dziś patrzyłam na moją kolekcje cieni to najwięcej mam fioletów , niby w wieżyczce nie ma za dużo różów a jednak na oku wygląda wszystko inaczej.

      Usuń
  2. fajny makijaż :-) ale świetne te cienie, mi też ten fiolotowo-bordowy przypadł do gustu, takiego jeszcze nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie. Idealnie w moich kolorach. Ten brazowo-niebiesko złoty jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne:) makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są te kolory. Muszę zainwestować w takie wieżyczki bo kolory są wprost magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło i kolorowo u Ciebie:)pozdr

    OdpowiedzUsuń