piątek, 14 lutego 2014

Swatche cieni INGLOT

Witajcie!
Zapraszam Was dziś na post Inglotowski :) a dokładnie na swatche cieni Inglot. 
Mogą się Wam przydać tym bardziej że dziś w Inglocie  promocja na kosmetyki -20%- oh jaka szkoda że nie ma mnie teraz w Polsce, na pewno bym zakupiła kolejne wkłady do paletki. Jak wiecie firma Inglot jest to firma która prężnie rozwija się na całym świecie. Ich sklepy czy wolne stoiska można spotkać prawie w każdym centrum handlowym. Co do kosmetyków Inglot są to kosmetyki o bardzo dobrej jakości, pigmentacji oraz trwałości - najbardziej przypadły mi do gustu oczywiście cienie do powiek na które mam po prostu manię :)okrągłe wkłady kosztują 10zł(z tego co mi wiadomo okrągłe cienie już nie będą sprzedawane po wyprzedaniu wszystkich zalegających kolorów na rzecz kwadratowych- droższych wkładów) a kwadratowe 13zł.
 
120- biały perłowy cień
125- jasnoróżowy satynowy cień
493- liliowy matowy cień
66- fiolet
127- perłowy róż
75- blada czerwień z drobinkami brokatu
74- czerwony cień z drobinkami brokatu 
73- ciemny fiolet z drobinkami brokatu

330- matowy cielisty cień
368-  matowy ciemno cielisty cień
470- satynowy brzoskwiniowy cień
456- perłowy jasny brąz
344- brąz wpadający w rudy 
342- matowy brąz
465- kawowy cień z drobinkami brokatu
457- czekoladowy cień ze złotymi drobinkami brokatu


 
473- matowy morski cień
117- perłowy niebieski cień wpadający w zieleń 
477- matowy zielony cień z drobinkami 
137- perłowa zieleń
471- zgniła zieleń z brązem z drobinkami brokatu
482- satynowy granatowy cień
100- krwiści czerwony matowy cień


 
474- matowa żółć  drobinkami brokatu
Tak oto wygląda moja małą kolekcja cieni INGLOT- na pewno z czasem się powiększy.
Mam nadzieję że post przyda Wam się i do następnego :)

6 komentarzy: