piątek, 21 lutego 2014

Wiosennie

Hejo!
Witajcie po kilkudniowej przerwie spowodowanej grypą żołądkową... ;/ zaczęło się od dzieci a skończyło na mnie, ale całe szczęście dość łagodnie to przeszłam - męczyły mnie tylko nudności i strasznie bolały krzyże. Nudności przeszły dopiero wieczorem po wypiciu herbaty z cytryną i imbirem(że też wcześniej na to nie wpadłam- polecam!) a krzyże po wygrzaniu dolnego odcinku kręgosłupa sauna belt co pomogło i umożliwiło mi spokojny sen bez bólu dlatego wracam do Was z nowym makijażem. Tyle o mnie przejdźmy do makijażu  

 
 1. W zewnętrznym kąciku oka rozcieram cień w kolorze cappuccino
 2. Całą powiekę ruchomą maluję brzoskwiniowym cieniem
 3. Zewnętrzną część powieki ruchomej przyciemniam brązem
 4. Dolną powiekę maluję na fioletowo- w dwóch jego odcieniach, a wewnętrzny kącik oka pomarańczowym cieniem
 
5. Jasno-niebieskim eyelinerem rysuję kreskę którą kończę granatowym eyelinerem, linię wodną maluję białą kredką i tuszuję rzęsy 
 6. Białym pyłkiem mieniącym się na żółto maluję obszar nad załamaniem wewnętrznym powieki, a wewnętrzną część dolnej powieki maluję pomarańczowym pyłkiem
wybaczcie różnice w kolorach zdjęć jak wiecie maluje się w jednym pokoju a w drugim robię końcowe zdjęcia... a wszystko w świetle dziennym 



6 komentarzy:

  1. Tak bardzo podobają mi się te Twoje kolorowe oczka...moje nie są takie efektowne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) robisz tak kolorowe makijaże, a świetnie to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, kolorowy, taki jak Lubie :)) ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, bardzo podoba mi się połączenie fioletu i pomarańczy na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie rozblendowałaś cienie dzięki temu makijaż jest kolorowy i jednocześnie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń